Sunday, April 27, 2014

Tranformasi Minda Bersama Dato Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah

27 April 2014 - Kumpulan Pendidikan YPJ dengan kerjasama Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Johor telah menganjurkan Seminar Kecemerlangan Penjawat Awam di Kompleks Islam Iskandar pada hari ini. Seminar yang diberi tajuk "Transformasi Minda Penjawat Awam Negeri Johor" ini disampaikan oleh Dato Dr Hj Mohd Fazilah Kamsah (DMFK) iaitu Pakar Motivasi Negara.

Program ini dihadiri oleh 1,000 tetamu di kalangan penjawat awam dari seluruh Negeri Johor. Kemampuan DMFK mengupas isu dengan bernas melalui penyampaian yang bersahaja dan sedikit jenaka, menyebabkan tetamu kekal duduk di kerusi masing-masing sehingga program itu tamat. DMFK memberikan garis panduan yang boleh dilaksanakn oleh semua orang untuk menjadi insan, pekerja, dan penjawat awam yang cemerlang.

Pada jam 4:30 petang, program ini telah dirasmikan oleh Hj Norizan Kulob, Timbalan SUK Negeri Johor. Beliau telah berkenan meyampaikan amanat daripada Ketua Setiausaha Negeri di samping menyampaikan cenderahati kepada penceramah dan tetamu.







No comments: