Sunday, September 4, 2016

Malam Pra Graduan Sempena Majlis Konvokesyen ke 19 KPYPJ

2 September 2016 - Kumpulan Pendidikan YPJ menganjurkan Malam Pra Graduan kepada bakal graduan KPYPJ bersempena dengan Majlis Konvokesyen ke 19. Majlis yang diadakan di Berjaya Waterfront Hotel ini telah dihadiri 900 orang tetamu dan pelajar. Majlis ini dihadiri oleh Prof Emeritus Tan Sri Dato Dr Saleh B Mohamed Yasin, Ahli Lembaga Pengarah KPYPJ, Hj A Rashid B A Rahman, Ketua Pegawai Eksekutif KPYPJ dan Hj Abd Razak Mohd Saad, Pengurus Besar KPYPJ.

Pada malam ini, KPYPJ telah menandatangani memorandum persefahaman dengan  Akademi Laut Malaysia (ALAM), Compas Group dan S&A Worldwide Tradelink. Persefahaman ini adalah untuk bersama membangun dan melaksanakan inisiatif dan program latihan yang berkaitan dengan industri maritim, minyak dan gas.

Pada malam yang gemilang ini juga, kesemua pelajar yang mendapat keputusan cemerlang di dalam pendidikan mereka diraikan dengan penyampaian sijil, plak dan wang tunai yang disampaikan oleh ahli Lembaga Pengarah KPYPJ. Malam ini diselitkan dengan persembahan pelajar KYPJ dan juga KKTJ. Persembahan mereka berjaya mencuit serta dapat menarik perhatian tetamu di dalam majlis ini,


Hotel Berjaya Waterfront, Johor Bahru

Meja VVIP

Persembahan pelajar Kolej Yayasan Pelajaran Johor

Majlis Menandatangani Memorandum Persefahaman dengan Industri

Suasana Dalam Dewan


No comments: