Monday, September 19, 2016

Perasmian program puncak anjuran PEMBINA

18 September 2016 - Kuala Nerang, Kedah. Kolej Kemahiran dan Teknikal Johor sekali lagi terlibat dengan program PUNCAK (Perkasa Usaha Untuk Cipta Kejayaan) anjuran Pemuafakatan Badan Ilmiah Nasional (PEMBINA). Seramai 25 orang belia dari kawasan Parlimen Padang Terap telah dipilih untuk menyetai program latihan di KKTJ (Johor Bahru) di dalam bidang Penyediaan Makanan. 

Satu majlis pelancaran pelepasan pelajar-pelajar ini telah dibuat ke perkarangan Bangunan UMNO, Kuala Nerang. Majlis perasmian telah disempurnakan oleh Tn Hj Ahmad Kamel Abdul Munin, Setiausaha Politik, YAB Menteri Pendidikan Malaysia. Beliau telah mengingatkan kepada peserta program agar menamatkan program dengan jayanya serta kembali memberikan khidmat kepada masyarakat setempat di Negeri Kedah Darul Aman.

Program ini turut dihadiri oleh Pengarah Urusan PEMBINA, Mej Jen Dato' Pahlawan Abdul Malek Shahar Harun  dan juga Setiauasaha UMNO Bahagian Padang Terap. Semua peserta akan ditempatkan di Hotel-hotel terkemuka di Pulau Langkawi, Alor Setar dan Pulau Pinang selepas mereka menamatkan program tersebut.



Peserta kursus dan pengurusan KKTJ bergambar kenangan

Antara Ibu Bapa yang menghadiri majlis perasmian

Lagi gambar Ibu Bapa

3 Buah bas yang menunggu peserta untuk dibawa ke Johor





No comments: